وبلاگ

مدیریت پیشرفته مشتریان در نسخه 4.4.0

با سلام

نسخه 4.4.0 نرم افزار فاکتور کن! امروز با قابلیت هایی تازه و امکانات بیشتر در اختیار شما قرار دارد. شرح تمامی امکانات و تغییرات تازه در زیر آمده است.

1) احراز هویت: جهت ارائه خدمات به شما به بهترین نحو ممکن، نیاز است که هویت شما به وسیله شماره موبایل تایید شود. پس از اولین ورود به حساب کاربری می‌توانید شماره موبایل خودتان را تایید نمایید.

2) آسان شدن صدور فاکتور: صدور فاکتور تا امروز کار ساده ای بود، اما از این پس با گرفتن اطلاعات شما قبل از صدور فاکتور ها، سرعت فاکتورنویسی بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. همچنین انتخاب مشتری از لیست و یا تعریف مشتری جدید بسیار آسان تر، انجام می شود.

3) قابلیت مدیریت مشتریان: از طریق گزینه حسابداری در منوی بالای پنل کاربری، می‌توانید به بخش "مشاهده مشتریان" رفته، سپس مشتریان خود را مدیریت کنید. از آنها مبلغی دریافت کنید، بدهی آنها را یادآوری کنید و صورت حساب کلی مشتری را صادر نمایید.

4) مقدمه‌ای برای قابلیت های بیشتر: بروزرسانی 4.4.0 در واقع یک شروع برای قابلیت های تازه‌تر است. قابلیت هایی مثل فاکتور خرید و ... در ادامه بروزرسانی ها در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.

متشکریم که ما را همراهی می‌کنید.

تیم توسعه فاکتور کن! تابان گراف

نقطه نظرات

نظر شما :